A te terméked, a te gyermeked!

Egy név, egy márka, egy brand, mindez Te magad vagy!

A Kiskertpiac bemutatja- miért érdemes piacra járni

Nem minden nap esik meg az emberrel, hogy bele lásson egy növény, gasztro és dizájn piac háttérmunkálatiba, majd a teljes piaci „stábot” megismerje. Farkas Andrea egy lenyűgözően csodás helyet álmodott meg, kitalálta, megtalálta a megfelelő helyszínt, azokat a termelőket, dizájnereket, akik beleillenek az elképzelésébe és még többet tudnak adni a Kiskertpiac jellegzetes miliőjébe

social_agro_ankert2.jpg

Őszintén mondom magával ragadott. Nyüzsgés, mozgás, rohanás, pakolás, szervezés, ide ne, azt oda sem....ott pont jó lesz. Reggeli készülődések villámtempóban, bámulatba ejtő hozzáértés a színek, termékek egymás mellé való megválasztásában. Úgy éreztem magam, mintha egy színházi előadás utolsó simításai előtt csendes figyelőként lennék jelen.  Egyszerűen beszippantott.

Hogy is kerültem oda?

Volt szerencsém pont jó helyen lenni jó időben. Na viccet félretéve, Andrea felhívott és meghívott magához, hogy mit szólnék egy élő bejelentkezéshez, a piacon, ahol bemutatjuk, hogy mivel is találkozhatnak az ide látogatók. Természetesen nem tudtam olyat mondani, hogy miért ne lennék benne, pont ráértem. Örültem a megkeresésnek, mert gyakran kapom a kérdést az ügyfeleimtől,

„hogyan is kellene megjelenni, a piacon, hogy ne menjenek el mellettem”

social_agro_flowers.jpg

Egyben munka és kikapcsolódás is volt számomra, tehát a vasárnapot mondanom sem kell kint töltöttem.

Magam sem gondoltam

Már jó párszor megfordultam az Anker't területén megrendezésre kerülő piacon, de össze sem tudom hasonlítani, mennyire más érzés volt, csak látogatóként és most aktív résztvevőjeként részt venni ezen a  bámulatos rendezvényen. Ugyan első körös elképzelésemben azt volt a terv, hogy kimegyünk fél óra alatt körbe megyünk és mindenki mehet a dolgára. Ebből a következő lett 9 órakor megérkeztem, délután 2 óra körül már sikerült is elindulni hazafele.  Nem terveztem, hogy vásárolni fogok mégis egy táskával, szirmokból készült ékszerrel, mézzel, lekvárokkal szappanokkal tértem haza, még jó hogy volt nálam pénz...bár lehet meglepődsz, de több helyen is lehetett bankkártyát használni, nekem ez újdonság volt, néha közértben sem tudom a kártyás fizetés lehetőségét kihasználni.

social_agro_dekor2.jpg

Milyen élményekkel gazdagodsz, ha betérsz a piacra?

A kiskertpiac havi 1-szer kerül megrendezésre, és mindig van valamilyen témája. Andrea nem bízza véletlenre. Most jön a húsvét, plusz szezon van a palántáknak, zöld növényeknek, virágoknak. Itt bárki, aki kedvet kapott, otthonra is ki tud alakítani egy saját kertet, akár a nappaliban is. Értékes és hasznos tanácsokat szerezhettek, a növények ápolásáról, gondozásáról. Ugyanis a termelők sem szeretnék azt visszahallani, hogy a nem megfelelő öntözéstől vagy épp nem öntözéstől kipusztul a palánta. Teljes szolgáltatás nyújt a piac.

social_agro.jpg

Gasztronómiai választék is bőven akad a méztől elkezdve a fűszereken át, egészen a különböző ízvilágú szószokból tudsz válogatni.

social_agro_gasztro.jpg

 Ami pedig még különlegesebbé teszi a vásártért, hogy megjelennek a természetes dizájn alkotások, natúr kencék is. Itt gondolok a sziromokból készült ékszerekre, vagy épp csodás ezüstékszerekre, az ünnepi, tavaszi dekorosok,  alkotásaira, vagy éppen ha otthonodat frissítenéd az iparstílus új elemeivel, nem beszélve, milyen ízléses alkotások készülnek betonból. Pazar, de tényleg, higgyétek el, hogy tutira megmondanám, ha nem, de tényleg csak áradozni tudok.  

social_agro_dekor5.jpg

Nem véletlen, hogy mind hazai vásárlók és külföldi turisták kedvenc látogatóhelyei közé tartozik. Itt bárki találhat egy különlegességet, ami boldogsággal tölti el, pluszban pedig személy szerint sokkal szívesebben költöttem el a pénzemet, egy termékre, amit tudom, hogy ki készített, milyen technikával, egy kedves szó, egy mosoly kíséretében. Egy termelőnek a két keze munkája, az értéke sokkal több, mint gondolnánk.

social_agro_dekor.jpg

Miért mondom ezt?

Teljesen lényegtelen, hogy melyik oldalról is közelítem meg. Kezdjük a gasztro vonallal. Ugye itt már azt látjuk, hogy milyen szép a csomagolás, olyan finom, hogy azonnal elindít valamit benned. És mi van mögötte? A legtöbben saját maguk termelik meg az alapanyagot is, az mennyi munka, öntözni, ápolni, aggódva ülni este, hogy kipalántáltunk és jött egy hidegfront. Vagy mikor pontosan arról beszélgettünk, hogy sajnos kevesebb virággal tudtak jönni a piacra, mert hideg lett és nem nyíltak ki, de persze mikor már nehezebb eladni, ott lesz több ezer darab.... Na erről van szó. Mindig ezt mondom az termelőimnek, hogy tessék erről is beszélni, mert így mindenki azt hiszi milyen könnyű.

social_agro_honey_1.jpg

Persze minden oldalnak megvannak a specifikus nehézsége, egy karkötő elkészítése 2 teljes nap, vagy a virág szirmok megfelelő szedés utáni száradási idő.

social_agro_diza_jn.jpg

Hú hát ez az amiért annyi, amennyi, de megéri, mert minőségi, kivételesen szépséges, finom és ritka. Biztos lehetsz benne, ha ellátogatsz a következő rendezvényre nem távozol üres kézzel. A Kiskertpiac egy igazi „kincsestára” Budapestnek. Köszönöm, hogy betekintést nyerhettem.

 

süti beállítások módosítása