A te terméked, a te gyermeked!

Egy név, egy márka, egy brand, mindez Te magad vagy!

Eredményhirdetés: "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"

"Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"

social_agro_pa_lya_zat.jpg 

Nagyon nagy örömömre szolgált, a meghirdetett pályázat eredménye. Rengeteg jelentkezést kaptunk. Őszintén magam sem gondoltam, hogy ennyien gondoltátok, hogy ennek a lehetőségnek van létjogosultsága.

Megtiszteltetésnek vettem, hogy olyan részletekbe is beavattatok, olyan ötleteket, célokat határoztatok, mutattatok meg, amire álmomban sem gondoltam volna.

Sajnos azonban volt olyan pályázat is, ami nem tudtunk figyelembe venni, mert nem a feltételeknek megfelelően jelentkezett. Bármilyen további pályázati lehetőség esetében, figyeljetek oda, mert kizáró tényező, és ha már a fáradtságot veszitek, akkor tegyetek meg mindent, hogy ilyen eset ne fordulhasson elő.

A igazsághoz hozzá tartozik, hogy alkalmaztam a következő szabályt „A pályázat kiírója a változtatás jogát fenntartja”. Ugyanis alapvetően 2 főt szerettem volna választani, de nem tudtam dönteni. Minden pályázat a maga nemében nagyon jó volt, de a legjobbak között 3 beküldött jelentkezés vitte el a pálmát.

A Közös munkát a napokban el fogjuk kezdeni a következő nyertesekkel:

Chilicum

Dékány Manufaktúra

Baráthegyi Majorság

Mindannyian megkapták az email a részletekről, természetesen ti sem maradtok le semmiről, ugyanis a közös ötletelésekből fogtok látni részleteket.

Nagyon izgatott vagyok, mert hiába a már több óra konzultáció a hátam mögött, ez akkor is egy új irány. Ez a pályázat tökéletesen megmutatta, hogy a termelők az ország minden pontjáról felkészültek az újításra, tudják, hogy mi az irány, hiszen az online agrármarketing már nem a jövő, hanem a jelen!

Bízom benne, hogy a munkánk, akár a pályázat keretein belül, akár a konzultációk során egyre több és több termelőhöz fog eljutni!

 

süti beállítások módosítása