A te terméked, a te gyermeked!

Egy név, egy márka, egy brand, mindez Te magad vagy!

Hogyan lehetsz elérhető termelőként a vásárlóid számára?
Hogyan lehetsz elérhető termelőként a vásárlóid számára?

Marczinkó Ágnessel a Katyvaszok egyik alapítójával beszélgettünk egy kellemes vasárnap délután arról, mennyire fontos a piaci jelenlét mellett, hogy online is megjelenj az egyes platformokon.

social_agro_katyvasz1.jpg

Nem győzőm hangsúlyozni minden egyes konzultáción termelőimnek, hogy a termelés csak a fele mindannak hogyan legyél sikeres.

A siker kulcsa több annál, hogy csak a legyünk túl rajta, na jó csinálok egy oldalt a termékeimnek, mert mindenki ezt szajkózza, aztán néha ...

Eredményhirdetés: "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"
Eredményhirdetés: "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"

"Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"

social_agro_pa_lya_zat.jpg 

Nagyon nagy örömömre szolgált, a meghirdetett pályázat eredménye. Rengeteg jelentkezést kaptunk. Őszintén magam sem gondoltam, hogy ennyien gondoltátok, hogy ennek a lehetőségnek van létjogosultsága.

Megtiszteltetésnek vettem, hogy olyan részletekbe is beavattatok, olyan ötleteket, célokat határoztatok, mutattatok meg, amire álmomban sem gondoltam volna.

Sajnos azonban volt olyan pályázat ...

Pályázat "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"
Pályázat "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"

„Van, aki ért a termeléshez, Van, aki ért az értékesítéshez, És Van, aki ért mindkettőhöz”

A pályázat fókuszában a haza termelők közösségi médiában való aktivitásának népszerűsítése áll.

pa_lya_zat_social_agro.jpg

Elsődleges cél, hogy felismerjék a termelők a közösségi médiában rejlő kiaknázatlan lehetőségeket egy saját „piac” kialakítására.

A helyi termékek, élelmiszerek, egyre nagyobb teret nyernek maguknak, nem tartalmaznak mesterséges anyagokat, ...

4 tipp, hogy felhívd magadra a figyelmet termelőként
4 tipp, hogy felhívd magadra a figyelmet termelőként

Megvan az érzés, mikor decemberben meghúzod az évet, tele vagy tervekkel, hogy na majd január 1 után minden megváltozik? Aztán a szilveszter éjszakát végig bulizod, tévézed, vagy pihened és felébredsz másnap, realizálod, hogy  január 1 van és azon gondolkozol, hogy akkor mit is akartam?

social_agro_market.jpg

Minden egyes évben így volt velem, annyi, de annyi terv, plusz tudjátok a szokásos fogadalmak. Azon gondolkoztam, hogy ha mindent következetesen betartottam volna már 6 nyelven ...

Így vésd magad a vevőd szívébe!
Így vésd magad a vevőd szívébe!

Minden évben elképesztő számomra, hogy december, de már a november vége is minden közösségi média felületen a nyereményjátékokról, kettőt fizet hármat kap akciók tömkelegéből, és persze a mivel lepd meg a családod hirdetések ezreiből áll. Elkezdtem tanulmányozni ezeket a hirdetéseket, mert imádom...(ja nem) mikor bármire rákeresek a Google felületén, utána csatlakozom a Facebook oldalhoz, máris tolja a jobbnál jobbakat. Természetesen találok jókat is nem ...

Valóban újra fénykorukat érik a termelői piacok?
Valóban újra fénykorukat érik a termelői piacok?

Magam sem gondoltam, hogy a multik bejövetele után, valaha is visszanyeri a piac a maga erejét. Mikor kimész szombat, vagy vasárnap reggel a piacra valami teljesen más életérzés fog el. Nagyrészt friss, szezonális termékkel találkozol, rengeteg vásárlóval, eladóval. Mész a sorok között közben pedig a frissen sütött pecsenye, kolbász illatra rögtön megéhezel, aminek elfogyasztása után energikusan fogsz bele a vásárlásba. Hol van ilyenben részed a piacon kívül?

...
Y-generáció: 5 bevált módszer, hogy termelőként elérd őket
Y-generáció: 5 bevált módszer, hogy termelőként elérd őket

Az elmúlt hétvégéket különböző helyszíneken, különböző piacokon töltöttem. Kíváncsi voltam, mik a legnagyobb problémák, amikkel szembesülnek a termelők az értékesítés során. Szinte kivétel nélkül mindenkinek de tényleg mindenkinek az okoz gondot, hogy a termékei csak az idősebb korosztályt érik el, a fiatalok nem ismerik, nem veszik. Ami viszont számomra furcsa volt, hogy nem is tudják mi lehet a baj. A legtöbben arra vonatkoztattak, hogy megveszik a ...

Hogyan adj el kistermelőként tudatosan online?
Hogyan adj el kistermelőként tudatosan online?

A jelenlegi helyzet, hogy nem egyszer a kereskedők többet keresnek az általunk megtermelt termékeken, mint mi akik több hónapon át nevelgetjük, szeretgetjük őket. Hozhatom a saját magunk példáját is, de biztos vagyok van mindenkinek hasonló, de nézzük. Eladom a görögdinnyét a kereskedőnek 50 forintért, sír, hogy miért nem 45 forint kilója, majd elmegyek a boltja előtt és látom ki van írva 129 forintra. Na bumm ott a felismerés, a dolga annyi volt, hogy eljött ...

3 végzetes hiba amit elkövethet egy termelő a piacon
3 végzetes hiba amit elkövethet egy termelő a piacon

Szerintetek mi lehet a legnagyobb hiba, amit elkövethet egy termelő a piacon? Folyamatosan járom a piacokat, nézem az termelők oldalait, követek jó párat, elsősorban külföldi oldalakat, mert ott már teljesen természetes a social agro, és sokat lehet tőlük tanulni. Visszatérve, a megfigyeléseim, és  az „álcázott vásárlók” tapasztalatai alapján, (akik legtöbbször nekem gyűjtenek anyagot), hogy  igen nagy arányban 10-ből 9-en csak magukkal vannak elfoglalva és ...