A te terméked, a te gyermeked!

Egy név, egy márka, egy brand, mindez Te magad vagy!

A Kiskertpiac bemutatja- miért érdemes piacra járni
A Kiskertpiac bemutatja- miért érdemes piacra járni

Nem minden nap esik meg az emberrel, hogy bele lásson egy növény, gasztro és dizájn piac háttérmunkálatiba, majd a teljes piaci „stábot” megismerje. Farkas Andrea egy lenyűgözően csodás helyet álmodott meg, kitalálta, megtalálta a megfelelő helyszínt, azokat a termelőket, dizájnereket, akik beleillenek az elképzelésébe és még többet tudnak adni a Kiskertpiac jellegzetes miliőjébe

social_agro_ankert2.jpg

Őszintén mondom magával ragadott. Nyüzsgés, mozgás, rohanás, pakolás, ...

5 tuti érv, hogy egy kávé mellett az eléréseidet is növelni tudd
5 tuti érv, hogy egy kávé mellett az eléréseidet is növelni tudd

Tudom, hogy eleged van. Nézed folyamatosan a piac többi résztvőjét, és azt látod, hogy növekednek a számaik, a jobbnál jobb fényképeket teszik ki melyen hatalmas elégedettségük és boldogságuk sugárzik. Tisztában vagy azzal, hogy mennyi vásárlót veszítesz el egy nap alatt, azzal, hogy hagyod elmenni egy nem megfelelő tartalommal, vagy egy olyan képpel, amivel csak magadat nyugtatod? Közben pedig ott az egyedi sztori, az termék, a saját márkád. Elgondolkoztál már ...

Ne hagyd magad befolyásolni: Így tudsz garantáltan pénzt keresni termelőként online
Ne hagyd magad befolyásolni: Így tudsz garantáltan pénzt keresni termelőként online

Teljesen mindegy, hogy az ország melyik pontjáról érkeztél. Egyáltalán nem az érdekli a vásárlóidat, hogy egy pár száz fős faluban, vagy egy több ezer lakosú városban élsz és termelsz. Azt kell mindenképpen észben tartani, hogy ha nagyobb volumenben tervezel a jövőben, akkor ki kell lépni a megszokott rutinjaid fogságából. Meg akarod ismertetni az emberekkel a termékeidet , hogy még többet tudj eladni az eddigieknél? Akkor nem kérdés, hogy mit is kell tenned... ...

Hogyan lehetsz elérhető termelőként a vásárlóid számára?
Hogyan lehetsz elérhető termelőként a vásárlóid számára?

Marczinkó Ágnessel a Katyvaszok egyik alapítójával beszélgettünk egy kellemes vasárnap délután arról, mennyire fontos a piaci jelenlét mellett, hogy online is megjelenj az egyes platformokon.

social_agro_katyvasz1.jpg

Nem győzőm hangsúlyozni minden egyes konzultáción termelőimnek, hogy a termelés csak a fele mindannak hogyan legyél sikeres.

A siker kulcsa több annál, hogy csak a legyünk túl rajta, na jó csinálok egy oldalt a termékeimnek, mert mindenki ezt szajkózza, aztán néha ...

Eredményhirdetés: "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"
Eredményhirdetés: "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"

"Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"

social_agro_pa_lya_zat.jpg 

Nagyon nagy örömömre szolgált, a meghirdetett pályázat eredménye. Rengeteg jelentkezést kaptunk. Őszintén magam sem gondoltam, hogy ennyien gondoltátok, hogy ennek a lehetőségnek van létjogosultsága.

Megtiszteltetésnek vettem, hogy olyan részletekbe is beavattatok, olyan ötleteket, célokat határoztatok, mutattatok meg, amire álmomban sem gondoltam volna.

Sajnos azonban volt olyan pályázat ...

Pályázat "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"
Pályázat "Közvetlenül a termelőtől a közösségi médián keresztül"

„Van, aki ért a termeléshez, Van, aki ért az értékesítéshez, És Van, aki ért mindkettőhöz”

A pályázat fókuszában a haza termelők közösségi médiában való aktivitásának népszerűsítése áll.

pa_lya_zat_social_agro.jpg

Elsődleges cél, hogy felismerjék a termelők a közösségi médiában rejlő kiaknázatlan lehetőségeket egy saját „piac” kialakítására.

A helyi termékek, élelmiszerek, egyre nagyobb teret nyernek maguknak, nem tartalmaznak mesterséges anyagokat, ...

4 tipp, hogy felhívd magadra a figyelmet termelőként
4 tipp, hogy felhívd magadra a figyelmet termelőként

Megvan az érzés, mikor decemberben meghúzod az évet, tele vagy tervekkel, hogy na majd január 1 után minden megváltozik? Aztán a szilveszter éjszakát végig bulizod, tévézed, vagy pihened és felébredsz másnap, realizálod, hogy  január 1 van és azon gondolkozol, hogy akkor mit is akartam?

social_agro_market.jpg

Minden egyes évben így volt velem, annyi, de annyi terv, plusz tudjátok a szokásos fogadalmak. Azon gondolkoztam, hogy ha mindent következetesen betartottam volna már 6 nyelven ...

Így vésd magad a vevőd szívébe!
Így vésd magad a vevőd szívébe!

Minden évben elképesztő számomra, hogy december, de már a november vége is minden közösségi média felületen a nyereményjátékokról, kettőt fizet hármat kap akciók tömkelegéből, és persze a mivel lepd meg a családod hirdetések ezreiből áll. Elkezdtem tanulmányozni ezeket a hirdetéseket, mert imádom...(ja nem) mikor bármire rákeresek a Google felületén, utána csatlakozom a Facebook oldalhoz, máris tolja a jobbnál jobbakat. Természetesen találok jókat is nem ...

Valóban újra fénykorukat érik a termelői piacok?
Valóban újra fénykorukat érik a termelői piacok?

Magam sem gondoltam, hogy a multik bejövetele után, valaha is visszanyeri a piac a maga erejét. Mikor kimész szombat, vagy vasárnap reggel a piacra valami teljesen más életérzés fog el. Nagyrészt friss, szezonális termékkel találkozol, rengeteg vásárlóval, eladóval. Mész a sorok között közben pedig a frissen sütött pecsenye, kolbász illatra rögtön megéhezel, aminek elfogyasztása után energikusan fogsz bele a vásárlásba. Hol van ilyenben részed a piacon kívül?

...
Y-generáció: 5 bevált módszer, hogy termelőként elérd őket
Y-generáció: 5 bevált módszer, hogy termelőként elérd őket

Az elmúlt hétvégéket különböző helyszíneken, különböző piacokon töltöttem. Kíváncsi voltam, mik a legnagyobb problémák, amikkel szembesülnek a termelők az értékesítés során. Szinte kivétel nélkül mindenkinek de tényleg mindenkinek az okoz gondot, hogy a termékei csak az idősebb korosztályt érik el, a fiatalok nem ismerik, nem veszik. Ami viszont számomra furcsa volt, hogy nem is tudják mi lehet a baj. A legtöbben arra vonatkoztattak, hogy megveszik a ...